دنیز توپولیدنیز توپولی، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 24 روز سن داره

دنیزین قالارجیلاری...

یکسال گذشت

1392/11/14 20:19
نویسنده : مری ماما
105 بازدید
اشتراک گذاری

دختر رویاهای من

 

 

اولین جشن زادروز زیبایت گذشتو من برایت ستاره تا ستاره را آذین بستم

 

که همه ببینند و بدانند که فرشته دریایی ما یکساله شد


و مادرانگی های من هم یکساله شد...

 

دختر گلم همیشه عاشقت میمانم که مرا به مادریت برگزیدی.

 

یکسال با تمام سختی و بیخوابی استرس گذشت

 

و من با تمام ناباوری به این گذر زمان مینگرم که چقدر با شتاب

 

تو را از مرز ناتوانی گذراند و حالا با اینهمه خلاقیت و توانایی مرا خوشحال

 

اما بیش از پیش دلتنگ میکنی.

 

دلتنگ روزهایی میشوم که بوی خاص ناگفتنی داشت

 

بوی تازگی بوی طراوت بوی تولد

 

بوی نوزادی....

 

یکسال پیش در چنین روزهایی غرق در دردی بودم که با جان و دل

 

دوستش داشتم و غرق در بیخوابی هایی شدم که برای دیدنت نیاز بود

 

و از آن پس غرق دلواپسی هایی هستم که به خاطرش مرا

 

مادر خواندند....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)