دنیز توپولیدنیز توپولی، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 12 روز سن داره

دنیزین قالارجیلاری...

بدون عنوان

1393/4/1 1:57
نویسنده : مری ماما
480 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دنیز کوچولوی ماما  

 

دخترکم اونقدر زندگیمو پر کردی که زیاد فرصت نمیکنم بیام

 

واست بنویسم از روزهای خوشم با تو

 

اونقدر دلبستت شدم که دوس ندارم سرم به چیزای دیگه گرم باشه دوست دارم باهات باشم

 

دلم میریزه وقتی عروسکتو اونطوری با عشق میبوسی و بغل میکنی

 

فکر کنم حسودیم میشه که بغلت جز من جای کسی باشه.

 

کلی حس قشنگ و نرم و خوشمزه و خوشبو و شیرین دارم بهت

 

  حسی مثل شکلات کاکائویی

 

چند روز پیش اولین تولد پسر عمه ات ابوالفضل بود پنجشنبه بود رفتیم خونشون تو اهر

 

فرداشم ازونجا رفتیم قلعه بابک و جنگلهای ارسباران عجب جایی بود آب و هواش عالی

 

طبیعتش هزار بار بهتر از شمال کلی آب بازی کردی و خوش گذروندی .

 

 

پسندها (3)

نظرات (2)

ساخته ها نمدی
3 تیر 93 18:40
سلاااام وبتونه عالیه ما تو کار نمیدم عروس‌ک های نمدی ریسه اسم حلقه عروسک انگشتی..... بیاین وبمون ما قیمت فوق‌العاده زدیم ۴۰ درصد تخفیف خدافظ
مامان آرزو ** بابا سعید
4 تیر 93 13:42
سلام منیم گوزل همشهریم ...