دنیز توپولیدنیز توپولی، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 24 روز سن داره

دنیزین قالارجیلاری...

تا همیشه میخواهمت

1392/11/14 2:55
نویسنده : مری ماما
122 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دنیزمماچ

 

روزگاری در درونم جوانه زدی و آشیانه ای برای خود ساختی

 

تو در آشیانه ی خود بزرگ میشدی و گاهی بر من نهیب میزدی که هستیزبان

 

خون هایمان از طریق جویی به هم راه داشتند

 

غذایت به خوراک من بستگی داشت و نفست هم...لبخند

 

تا اینکه آن ریسمان ارتباط من و تورا بریدند

 

تو دیگر میتوانستی در خارج از من زندگی کنی

 

اما هنوز نه بدون من...

 

تو باید هنوز از شیر من تغذیه میکردی

 

بعد گفتند شش ماه که بگذرد در کنار شیر مادر میتوانی از غذای کمکی هم استفاده کنی

 

و بعد از یکسال و اندی دیگر شیر هم احتیاج نداری.

 

جااااااااااااان مادر....بغلمیبینی از وابستگی محض تو به مادر تا استقلال کاملت

 

اندکی بیش از دو سال بود

 

ولی من از لحظه ی جوانه زدنت تا همیشه به تو محتاجم

 

نکند زمان فاصله بین مارا بیشتر کند

 

مرا از تو دور کند و تورا به دیگران نزدیک؟!!!!!!نگران

 

میخواهمت مادر برای همیشه ی تاریخ بودنم....قلب

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)