دنیز توپولیدنیز توپولی، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 13 روز سن داره

دنیزین قالارجیلاری...

یکسال

1393/1/14 2:03
نویسنده : مری ماما
589 بازدید
اشتراک گذاری

یک سال است که نتوانستم به اندازه کافی بخوابم ....


یک سال است نتوانستم خوب تفریح کنم.....


یک سال است نتوانستم به مسافرت بروم .....


یک سال است نتوانستم اوقات فراغت خودم را داشته باشم.....


یک سال است خلوتی برای خودم ندارم....


یک سال است خیلی کارهای مورد علاقه ام را انجام نداده ام....


یک سال است کودکی دارم از جنس فرشته ها .....


یک سال است یک مادرم....یک مادر....

تنها مادر است که تمام ندارم ها و نداشتن هایش را

 

با وجود کودکش می پذیرد و گله ای نمی کند...


من با تمام صرف این فعل های منفی در یک سال گذشته شاد بودم

 

و کودکم در سه مکان ارزشمند من همیشه حضور داشت ...


در فکرم..........در قلبم.......و در دعایم .....درست در کنار پدرش...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)